• INICIO
  • //
  • EL FESTIVAL
  • //
  • PONENTES 2017
  • //
  • MARÍA BUSTA
MARÍA BUSTA

MARÍA BUSTA

Restorán Casa Eutimio (Colunga)

imagen decorativa

YÁ DE BIEN PEQUENA ayudaba a la so madre y gustába-y entrar na cocina cuando s'impartíen talleres formativos. La cocina estelába-y ya ilusionaba.

A midida que crecía, diba faciéndose necesariu una mano más nel negociu familiar, lo que-y espertó otros intereses y realizó los dos niveles como sumiller, empezando a allegar a tou tipu de talleres y cates.

 

D'entós, recuerda con ciñu cuando diba a la rula a mercar el pexe, porque por aquella dómina la vienta realizábase como d'antiguo, coles caxes de pexe sobro'l suelu a apenes un metro del comprador y la vienta y compra realizabase a viva voz. Tampoco va poder escaecer a toos aquellos pescaderos que llueñe de vela como un competidor nel ámbitu mercantil, ver como lo que yera, xuna neña de catorce años que tenía enforma qu'aprender y nun duldar n'aconseya-y, inclusive-y xubíen hasta la so casa por que descargara el pexe.

 

Pasaben los años y empezó el bachiller de lletres nel IES Dr Fleming que combinaba col aprendizaxe que Luis Alberto, Mª Jesús y el so equipu (restorán Casa Fermín) quien-y enseñaron munches coses y fixéron-y sentir como en casa. Les fines de selmana volvía al negociu familiar a trabayar.

 

Formóse como Técnicu Superior en Restauración nel IES de Turismu y Hostelería de Xixón.

 

Poco tiempu dempués, nel añu 2008, tomó les riendes del negociu familiar xuntu col so hermanu, onde se fixo cargu de la cocina y él de la sala. La so principal aportación a la ufierta gastronómica foi la introducción de los productos ecolóxicos y, poco tiempu dempués, animada pola so compañera Guisandera “Viri”, empezó a trabayar los productos “slow food” d'Asturies.

 

Anguaño, intenta siguir formándome, ensin perder la guía culinaria que-y dan los valores de les guisanderas, esi amor al productu y a la so ellaboración que s'afigura na resultancia final sobro'l platu.

 

Más info

 

www.casaeutimio.com

© GSC

Entama

patrocinadores

collaboradores institucionales

provisores oficiales

collaboradores

mg.lab 2017