VIVIANA FLEISCHER

intervenciones

SáBADO DíA 02

16:00Show cooking al cargu de Viviana Fleischer

Steak Tartar 3.0

ESCENARIO MAHOU

VIVIANA FLEISCHER

Restorán El Cencerro (Gijón)

imagen decorativa

NACIDA N'ARXENTINA, lleva 15 años n'España.

 

Fai 9 años, inauguraron El Cencerro,  apostando por tener un restorán onde pudiera conocese los sos platos que, según la xente, como bonos arxentinos saben de carne, tou referente a dichu productu.

 

Non solo trabayen les carnes, que son de múltiples procedencies, sinón que faen una cocina de mercáu con productos de temporada, que varien según les dómines para ufiertalos fora de carta.

 

A pesar de nun realizar estudios de cocina, ye inxeniera zootecnista, siempres foi una entusiasta de los fogones con bien de ganes d'aprender, faciendo cursos, stages y llectures permanentes tratando siempres tar implicada no referente a esti mundu tan sacrificáu, pero al empar tan adictivu. El ser autodidacta lleva siempres a querer investigar y saber más y más y faer coses nueves permanentemente.

 

En El Cencerro non yá impórta-yos la cocina, la bodega ye tamién bien importante. Ye según la so carta de vinos cunta con más de cien referencies, ensin dexar de llau'l chateo nel qu'ufierten distintes denominaciones por que los sos veceros puedan esfrutar y conocelos.

 

Pero lo más importante ye que quien pase por El Cencerro siéntese como en casa.

 

Más info

 

www.tabernaelcencerro.es

© GSC

Entama

patrocinadores

collaboradores institucionales

provisores oficiales

collaboradores

mg.lab 2017